REKLAMA
Studio Dobrych Rozwiązań w Białymstoku 19.09.2018. Fot. SDR

Studio Dobrych Rozwiązań w Białymstoku 19.09.2018. Fot. SDR

Studio Dobrych Rozwiązań w Białymstoku z rekordową frekwencją [fotorelacja]

  • Autor: Wojciech Napora
  • 21 wrz 2018 12:00
REKLAMA

Studio Dobrych Rozwiązań to cykl spotkań stworzonych z myślą o architektach i projektantach wnętrz. Ich organizatorem są: magazyny „Dobrze Mieszkaj” i „Świat Łazienek i Kuchni” oraz portale: Archiconnect.pl, Dobrzemieszkaj.pl, Łazienka.pl, Mamkuchnie.pl oraz Meble.com.pl. Białostocka edycja SDR-ów odbyła się 19 września br. w Hotelu Traugutta.

Bogactwo prezentacji

Główną część programu białostockich SDR-ów wypełniło 14 merytorycznych prezentacji przygotowanych przez partnerów wydarzenia. Wśród nich znalazły się dwie firmy: Cerrad i Cersanit – partnerzy główni spotkania. Pozostałe firmy to: Netto&Ceramica Santa Claus; Mochnik; Ter Hurne, Polish Floors; Archicad; Finishpartkiet; Stabart; Szkilnik Design; CAD Projekt K&A; Wiór, dystrybutor marki Blum; Rejs, Niemann Polska. Na zebranych gości czekało też auto do jazdy próbnej nowy Tiguan zaprenetowany przez firmę Sieńko i Syn. Równocześnie przedstawiciele firm udzielali informacji na specjalnie zaaranżowanych stoiskach.

Białostocki cykl prezentacji SDR-owych, rozpoczął Artur Sieczka, specjalista ds. szkoleń w firmie Cerrad zakomunikował udział firmy w tegorocznej edycji bolońskich targach Cersaie, gdzie zaprezentowana zostanie nowa kolekcja płyt wielkoformatowych ULITME Cerrad. Ekspert z firmy Cerrad omówił też zastosowanie i właściwości płytek wielkoformatowych z kolekcji „Big Slabs” („Concrete”, „Statuario” oraz „Marquina”). Drugą część swojego wystąpienia poświęcił produktom inspirowanym strukturami drewna, kamienia i betonu, które wpisują się w najnowsze trendy wnętrzarskie. Zaprezentował też architektom i projektantom przykładowe realizacje z wykorzystaniem kolekcji firmy Cerrad.

Z kolei, Piotr Wychowaniec, reprezentant firmy Cersanit, w swojej prezentacji opowiedział o kolekcji Crea składająca się z 49 różnych produktów. Podkreślał, że seria ta produkowana jest przy wykorzystaniu najnowszych technologii, dzięki czemu odznacza się nie tylko wysokimi właściwościami użytkowymi, ale też wysmakowanym designem, stając się elementem eleganckiej łazienki. Piotr Wychowaniec przygotował też mały konkurs dla uczestników białostockich SDR-ów. Na trzech pierwszych projektantów, którzy najszybciej ułożyli kostkę z drewnianych klocków, czekału nagrody niespodzianki.

Mariusz Lubiński, wiceprezes zarządu Netto zaprezentował najnowsze kolekcje płytek ceramicznych Netto&Ceramica Santa Claus, opowiedział też o najnowszych trendach dominujących na rynku.
W prezentacji „Czego pragną klienci – szkło we wnętrzach” Dariusz Jędrzejczak, szef działu handlowego i marketingowego firmie Mochnik mówił o zaletach szkła i zachęcał zgromadzonych uczestników do sięgania po ten materiał w projektach wnętrzarskich i architektonicznych. Znajduje ono zastosowanie zarówno w budynkach mieszkalnych, jak i publicznych. Szczególnie dużo miejsca poświęcił balustradom, drzwiom i ściankom marki Glasimo oraz okładzinom Colorimo.
Z kolei Joanna Bołtromiuk, właściciel Manufaktury Drewna Olga i dystrybutor marki ter Hürne mówiła o zaletach luksusowych podłóg tej marki. Podkreślała, że podłogi ter Hürne wytwarzane są z najlepszej jakości materiałów, dzięki czemu zapewniają bezpieczeństwo i komfort użytkowania na najwyższym poziomie.


SŁOWA KLUCZOWE


Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!