REKLAMA
Calama jest ponadczasowa i elegancka, sprawdzi się w wielu przestrzeniach, może być łączona z niemal wszystkimi odcieniami, a swoją subtelnością czy delikatnością świetnie podkreśli piękno i klasykę. Fot. Stone Master

Calama jest ponadczasowa i elegancka, sprawdzi się w wielu przestrzeniach, może być łączona z niemal wszystkimi odcieniami, a swoją subtelnością czy delikatnością świetnie podkreśli piękno i klasykę. Fot. Stone Master

Kamień dekoracyjny "ukoronuje" wnętrza twojego domu

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 10 paź 2018 09:08 (aktualizacja: 10 paź 2018 09:18)
REKLAMA

Druk cyfrowy to przyszłość branży kamienia dekoracyjnego. Najbardziej dumni jesteśmy z tego, że jako firma pokonaliśmy wszelkie przeszkody i dołożyliśmy swoją cegiełkę – blisko 30-letnie doświadczenie – do stworzenia nowego, kluczowego trendu na rynku wnętrzarskim – mówi Henryk Ryczek, wiceprezes Stone Master. – Warto podkreślić, że wprowadzona przez nas technologia druku cyfrowego optymalizuje czas i koszty zarówno producenta, jak i klienta. Tradycyjne metody układania kamienia dekoracyjnego wymagają osobnej impregnacji. W naszej technologii produkt jest już zaimpregnowany, co wpływa nie tylko na oszczędności budżetowe, ale również na większy porządek, estetykę pracy i brak charakterystycznego zapachu – dodaje Henryk Ryczek.

Produkt znany na całym świecie

Kamień dekoracyjny Stone Master trafia do największych sieci handlowych w kraju i zagranicą. Aktualnie firma jest obecna trzech kontynentach i trafia do 25 krajów, m.in. do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych, Europy Wschodniej, krajów nadbałtyckich, na Bałkany i do Rosji. Już w tej chwili udział eksportu w przychodach wynosi ok. 40 procent. Stone Master  w 2017 r. osiągnęła sprzedaż ogółem na poziomie 38 mln PLN.

Pierwszym w Polsce dystrybutorem najnowszej kolekcji Supreme Line jest sieć sklepów materiałów budowlanych OBI. Oferta dla kolejnych firm jest w przygotowaniu i zostanie zaprezentowana w najbliższym czasie. Poza najnowszą kolekcją, Master Stone wdraża i planuje dalszy rozwój oferty w ramach produktów linii tradycyjnych.

Bieżąca informacja o nowościach w kolekcji Supreme Line pojawiać się będzie na dedykowanej stronie www.stonemaster.pl/supreme oraz na profilach firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instargram), zaś na firmowym kanale YouTube można zobaczyć filmy promujące trzy produkty - ‘wizytówki’  - druku cyfrowego oraz najnowszy film korporacyjny.

 Czytaj także: Mały dom na "4 kółkach"

 


SŁOWA KLUCZOWE


Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij i dodaj pierwszy!